Evelin, az utazás szerelmese

2021.06.09 | Nő is vagyok

Ivók-Csuhai Evelint kérdeztük, az Amazon Travel Utazási Iroda irodavezetőjét és Esküvői és Utazási Tanácsadóját, meséljen arról, hogyan tudják hatékonyan, harmonikusan megoldani a 4,5 éves kislányukkal a cégvezetést, utazást, családi életet.

Több, mint 12 éve vagyok már az utazási szakma szerelmese, de már kislányként is sokat utaztunk a családommal.  24 évesen kerültem fel Budapestre és igazából innentől indult a turisztikai karrierem. Főiskolán és tanfolyamok során is egyre mélyebben ástam bele magam ebbe a világba!
Sokszor hallja az ember, hogy válassz olyan munkát, amit szeret csinálni. Ez bizony olyan. Imádok utazni, új helyeket kultúrát megismerni. Szerencsésnek mondhatom magam, mert bejártam már a fél világot és tervezem, hogy a másik felét is lássam 😊.

Szívemhez a külföldi álomesküvők vannak legközelebb

A férjemet is az utazási szakmának köszönhetem. Egy tanulmányi út során ismerkedtünk meg. Nem volt kérdés, hogy lesznek e közös témáink. Egy idővel már náluk dolgoztam, így közösen építgetjük a családi vállalkozást! A világ minden pontjára szervezünk utazásokat. Nagyon sok kedves törzsutasom van, akiknek évről évre emlékezetes nyaralásokat szervezek. De, amit a legjobban szeretek a külföldi álomesküvőket. Az első munkahelyemen is voltak már esküvős párjaim, de igazából 8-9 éve indult ez meg leginkább, amikor a saját külföldi álomesküvőmet is megszervezhettem Bora Borán! Egy életre szóló élményben és kalandban volt részünk egy három hetes túra kapcsán. Ekkor már saját bőrömön tapasztalva is azt mondhattam, hogy igen ez egy örök életre szóló meghitt és romantikus élmény!

De nemcsak a saját esküvőm volt ilyen meghitt, hanem a legjobb barátnőm Dominikai esküvője is. Jó érzés volt együtt is átélni ezt a csodálatos élményt! Ezenkívül még volt más baráti pár, akiknek részt tudtam venni a külföldi álomesküvőjükön ezek mind sok tapasztalatot adtak.

Nagyon sokat számít a személyes tapasztalat a személyes helyismeret

Ezért is tartjuk fontosnak, hogy minél több helyre eljussunk és az összes esküvős helyszínt ismerjem. Megnyugvást ad az utasoknak, hogy jártam az adott célterületen ismerem a hoteleket, programokat, esküvői helyszínt.
Ebben is rejlik a sikerünk egyik kulcsa mindamellett, hogy egy 23 éve működő megbízható cég vagyunk. Minőséget szolgáltatunk és célunk az, hogy visszatérő és elégedett utasaink legyenek.

Nem volt kérdés, hogy kismamaként és a kislányom születése mellett is folytatom a munkám

Mivel családi vállalkozásban dolgozom, így nem volt kérdés, hogy kismamaként és a kislányom születése mellett is folytatom a munkám. Szinte az utolsó pillanatig dolgoztam és a szülés után sem tettem le a laptomomat. De az biztos, hogy a kislányom semmiben nem szenvedett hiányt. Mindent úgy szerveztem, hogy az alvás időkben és este dolgoztam. Nem volt egyszerű összehangolni mindent, de sikerült. A baba nem érezte, csak Anya 😊 , hogy már hulla fáradt, de akkor is csináltam, mert túlságosan is munkaorientált vagyok! Magunkért dolgoztam és fontosnak tartottam, hogy ne szűnjön meg ez az esküvői szolgáltatás a gyermek születése után sem.

Nem is tudom megszámolni hirtelen hány külföldi álomesküvőt szerveztem, de volt olyan év is, hogy közel 100 esküvőm volt!

Hihetetlen jó érzéssel tölt el más embereknek örömet szerzeni és nagyon jól esnek azok a köszönő szavak, mondatok, amit a Pároktól kaptam/kapok. Jó érzés, hogy úgy gondolják valóra váltottam gyermekkori álmukat, hogy az elejétől a végéig fogtam a kezüket és mindenben segítettem, támogattam őket, amire szükségük volt.
Persze voltak nehézségek is olykor, külföldi partnerem kapcsán, amikor nem kapták meg a várt szolgáltatást a párjaim ezeket nagyon magamra vettem, mert én a legjobbakat akartam, de új erőre kaptam és új céggel dolgoztam tovább. Fontos számunkra a minőség, hogy a legjobbat kapják az utasok!

Ahogy egyre nőtt a kislányom egyre kevesebb volt a napi alvás igénye is

Így egyre jobban be kellett osztanom az időmet a munka terén! Család, munka, gyerek, háztartás…..Nehéz volt nagyon, de hála istennek az édesanyám tudott nekem segíteni egy kis időre. Most pedig már óvodás, így pedig teljes mértékben el tudom látni a napi munkámat, kivéve, mikor betegek vagyunk, akkor megy a logisztika😊.

8 hónapos kora óta ő is velünk utazik

De nagyon cuki, mert tudja már, hogy nekem ilyenkor is dolgoznom kell. Néha játszik ő is játéktelefonon és utakat ad el😊. „Sajnos” a munkám 0-24 órás, mert bármikor hívhatnak, így egy nyaralásunk sem telik úgy el, hogy ne dolgozzak még ott is.
Emily egy tündéri okos kislány, mint minden anyukának a saját gyermeke. Nagyon szerencsés kislánynak mondhatja magát, hisz 8 hónapos kora óta ő is velünk utazik és együtt járjuk be az újabb és újabb csodálatos helyeket. Az első repülőútja 8 hónaposan Ibizán volt.

Erre a nyaralásra azért még elvittem magammal a fél lakást, de szép sorban mindent kitapasztaltam mi az, amire szüksége van és mi az, amit feleslegesen cipelünk magunkkal. Így most már nemcsak az egzotikus utazásokban, külföldi álomesküvőkben, nászutas témákban vagyok otthon, hanem hogy hova utazzunk a gyermekkel és mit vigyünk magunkkal egy hosszabb utazásra.

10 hónaposan már az Indiai-óceánban lubickolt a karjainkban a gyönyörű Seychelle-szigeteken

Élvezte minden percét és a hosszú repülős utazás sem volt megterhelő számára. Rengeteg programon részt vettünk, szállodákat is megnéztünk a szigeten és természetesen az esküvős helyszíneket is.

A következő utazásunk egy síelés volt Ausztriában és utána Mauritiusra repültünk. Ez hasonló jellegű volt, mint a Seychelle-szigetek, repülési időben is. Itt már járni is tudott Emily, ezért kicsit „nehezebb” volt, hisz gyerek és minden új dolog érdekelte, de nagyon élvezte ezt az utazást is. Itt is több kiránduláson részt vettünk, autót béreltünk, szafariztunk, nagyon tetszettek neki az állatok, akik egy karnyújtásnyira voltak tőlünk. A repülőre mindig összekészítettem neki a kis táskáját, amibe új és érdekes játékokat, foglalkoztató dolgokat vittünk magunkkal, amikkel egy ilyen hosszú repülőúton le tudtam kötni a figyelmét.

Egy dologra nagyon figyelni kell, hogy ne nyeljen medence vizet a gyermek

Mauritiusi utazásunk után egy baráti családdal repültünk Ciprusra. Ez volt az egyetlen utazás, ahol betegek lettünk a nyaralás végére.  Egy dologra nagyon figyelni kell, hogy ne nyeljen medence vizet a gyermek. Ezt egy pici gyermeknél nagyon nehéz elkerülni, de figyelni kell, de ez itthon is ugyanúgy megesik egy wellness hotelben, mert volt rá példa, hogy itthon lettünk betegek egy belföldi hosszú hétvége során. Viszont hála Istennek, semmi komolyabb baj nem történt, kórházba soha nem kerültünk egyetlen utazásunk alkalmával sem.

Törökországban minden korosztály megtalálja a neki valót

Ciprus után egy családi törökországi utazáson vettünk részt, ami nagyon jól sikerült. Akik nem szeretnének messzire utazni gyermekkel, Törökország egy tökéletes hely családoknak, főleg már a nagyobb gyerekekkel, de a picik is élvezik. Fantasztikus szálloda komplexumok találhatók itt. Minden korosztály megtalálja a neki valót.

Imádjuk a belföldi utazásokat is, imádjuk a Balatont is

Természetesen a külföldi nyaralások mellett minden nyáron a Balatonon is nyaralt a kisasszony, mert imádjuk a Balcsit is! Törökország után Miamiba utaztunk onnan a Bahamákra, majd vissza Miamiba és egy karibi hajóúton vettünk részt. Jamaica, Kajmán-szigetek, Mexikóban Cozumel szigetén álltunk meg. Nagyon élvezte a hajózást ez volt neki az első óceánjáró hajóútja. Nyugodtan lehet ilyen utazást vállalni a gyerkőccel is, rengeteg gyermekes program van a hajón és nagyon biztonságos. Ez egy nagyon kalandos utazásunk volt vele, ez volt az első ilyen hosszabb és kombinált utazás.

Ezután újra síeltünk és utána neki vágtunk egy USA túrának. USA nyugati parti városok Las Vegas, Los Angeles, San Diego, kanyontúrák plusz Hawaii, ami nagy álmunk volt már és sikerült ezt is valóra váltanunk.  Természetesen Disneylandet sem hagytuk ki Los Angelesben.  Leírhatatlan élmény volt látni az arcát, a boldogságtól. Erre az útra édesanyám is elkísért bennünket, mert szerettünk volna neki is örömet szerezni és volt egy két olyan program, amin ketten a Férjemmel vettünk részt.

Majd egy Európai utazás következett

Ezután egy Európai utazás következett, egy földközi tengeri hajóút, melynek során Nápolyban, Mallorcán, Szicíliában, Barcelonában és Ibizán kötöttünk ki. Itt szintén egy baráti családdal és rokonokkal voltunk. Szuper kis utazásunk volt megfűszerezve Gardalanddal.

Télen újra nekivágtunk Amerikának (imádjuk Amerikát).  Floridába mentünk. Először Orlandoba, természetesen a Disneyland-et sem hagyhattuk ki, utána a Nasa központját is megnéztük és végül egy újabb karibi hajóúton vettünk részt, melynek alkalmával Arubán, Bonairen, Curacaon és Haitin álltunk meg. Szuper túra volt ez is, rengeteg élménnyel gazdagodtunk.

… és jött a vírus és

Másfél éve a kislányom nem látta a tengert és már nagyon hiányzik neki, az utóbbi időben mindennap, amikor megkérdezem mit álmodott azt mondja, hogy azt álmodja megyünk a tengerpartra. Remélem hamarosan újra láthatom a boldog arcát, ahogy ugrál és homokozik a tengerparton, amint jön a nyári szünet repülőre ülünk és elvisszük a tengerpartra!

És van egy családtagunk a Brúnó plüss kutya, aki szintén nagyon szerencsés, mert Emilyvel együtt bejárta a világot 😊. Brúnó az egyetlen, aki mindenhova jön velünk!

Evelint elérhetitek az alábbi oldalakon keresztül:

Álomesküvő Külföldön Facebook oldala

Amazon Travel Facebook oldala

Álomesküvő Külföldön Instragram oldala

Amazon Travel Instragram oldala

Interjú Schill Beáta doktornővel

Biztos volt már olyan érzésetek, hogy valakit...

Stílusos Nőnap a PMOM-nál

Nőnapra megszerveztük az első, de biztos, hogy...

Beszélgetés a Melletted a Helyem Egyesület vezetőjével, Nagy Líviával

Életemben először, több mint 4 éve találkoztam...

Rooms And Stories – Minden szobának története van

„Kisfiam születése előtt, a szobája tervezésekor...

Beszélgetés Kettinger Évával, a Várkert Kávézó egyik tulajdonosával

Évával úgy ismerkedtem meg, hogy a koraszülött...

Sziluett Mozgásstúdió Ágival – “Nőnek lenni jó!”

Varga Lászlóné Ági vagyok, a mosonmagyaróvári...

Karácsonyi relaxációs mese – nemcsak gyerekeknek!

Judit munkásságát, szakmai életútját a Nő is...

A gyerekek inspirálnak – LOLkashop, cukiság a köbön

Czaga Judit két kisgyermek anyukája, a Lolkashop...

Annyit visz haza mindenki, amennyit ad

Komáromi Mónikával az „első találkozásunk”...

Tolnai Orsolya a Zimma Cake megálmodója

A Zimma Cake megálmodója Tolnai Orsi mesélt...

Gyógyító mesék, versek B. Habarics Kitty tollából

Hogy kezdtem el követni Kittyt? Egy vers jött...

Judit, jógaoktató és négy kisgyermek édesanyja

Judit fiatal kora ellenére nagyon sokat...

Ági, a Barista iskola társtulajdonosa

Kincsem Ágnes a Coffee Education...

R.M. Ékszer tömöríti a magyar kézműves kisvállalkozásokat

Hosszú út vezetett az R.M ékszerig Rangits Márta...

Cikkek

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Írd meg nekünk mely témák érdekelnek, miről olvasnál szívesen!