Azt tapasztaltam az eddigi életem során, hogy jól működő kampányok, csak akkor tudnak létrejönni, ha sok teljesen egyforma vagy hasonló gondolkozású embert sodor össze az élet. Két idegen elkezd beszélgetni, aztán elindul a tervezés, és közben észreveszed, hogy már ismerősök vagytok, és egy célotok van.
Így indult a Ziaja kampány, ahol a célunk, hogy újszülött gyermek, illetve koraszülött osztályok működését támogassuk higiénia, illetve ápoló termékekkel. Ahhoz, hogy ezek a célok meg is valósuljanak, a szakmai háttér állt előszőr össze, aztán sok megbeszélés, telefon és egyeztetés életre is keltette a projektet és valóság lett.
Szakmai háttér bemutatása:
Ziaja Brand Managere Kata, aki a márka képviselője. Szeretek vele dolgozni, mert érvel és meghallgat. Látja az újat, keresi, figyel. https://www.facebook.com/ziajamagyarorszag
Dana Stúdió és Szülőklub vezetője, megálmodója Barbi. Elszánt, elhivatott, őrült nagy rálátása a szakmájára, összeszedett gondolatai, higgadtsága. azt üzeni Neked, hogy az irány teljesen jó. Ez mind ad egy visszaigazolást. https://www.facebook.com/DanaStudioSzuloklub
Magamat nem tudom, hogy mutassam be, ettől egy kicsit zavarba is jövök, és ilyenkor jön jól ez a szó ami „rám lett aggatva”, hogy Tündérkeresztanya. Azt hiszem ebben minden benne van, ami Én vagyok. https://www.facebook.com/pmomanyukak
Ziaja – Dana – PMOm kampány:
Gyermek, újszülött és koraszülött osztály támogatása állomásai, aminek sora folyamatosan bővül és külön-külön rövid beszámolók is készülnek!
- Heim Pál Gyermekkórház
- Siófoki Kórház Rendelőintézet, Csecsemő és Gyermekosztály
- Karolina Kórház Mosonmagyaróvár